Kategorie więcej
Producenci
Cennik

HTML   CSV

Info

rankingSklepy internetowe - Ranking!


rankingNajlepsze produkty - Ranking!


cenyDołącz do nas i reklamuj produkty!


sklepNie masz sklepu, załóż go w 2 minuty i testuj za darmo!

Zobacz również

Pozostałe książki

- Wybrany produkt w sklepach

Terapia sprzedażowa. Skuteczna strategia sprzedaży dla drobnych



Następne zdjęcie
Znaleziono w 1 sklepie w cenie od 39.00zł do 39.00zł

O tym produkcie napisano 0 opinii

ŚREDNIA OCENA0 Napisz opinię
Jakość0
Cena0
Wygląd0
Kliknij, aby kupić ten produkt w najniższej oferowanej cenie


Sortuj produkty :
Widok listy :



Terapia sprzedażowa. Skuteczna  strategia sprzedaży dla drobnych

Terapia sprzedażowa. Skuteczna strategia sprzedaży dla drobnych

Kluczem do sukcesu w sprzedaży jest stawianie relacji na pierwszym miejscu - transakcje przychodzą ...

Cena: 39.00zł

Przejdź do sklepu

Produkt dostępny

sklep

Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna

Ilość opinii: 0
Średnia ocena: 0

ceny ceny ceny ceny

ceny ceny ceny ceny

Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) Strona  1 

Opis: Terapia sprzedażowa. Skuteczna strategia sprzedaży dla drobnych
Sklep: Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna

Kluczem do sukcesu w sprzedaży jest stawianie relacji na pierwszym miejscu - transakcje przychodzą później.
W dzisiejszym świecie biznesu, gdy na rynku panuje tłok, a przy ogromnej liczbie dostawców i łatwym dostępie do informacji kontrola leży po stronie kupującego, firmy muszą inwestować coraz więcej czasu i pieniędzy, żeby zdobyć nowych klientów. Metoda terapii sprzedażowej, której autorem jest Grant Leboff, skutecznie pomogła już wielu firmom zaistnieć z sukcesem na rynku przez radykalną zmianę podejścia do sprzedaży. Polega ona na odrzuceniu tradycyjnych technik, takich jak "prezentacje sprzedażowe", "sprzedawanie korzyści", "radzenie sobie z obiekcjami" czy "finalizacja transakcji", czyli składników starego, transakcyjnego modelu sprzedaży, który, jak wielokrotnie dowiedziono, przestał się już sprawdzać, na rzecz nowego modelu opartego na kilku podstawowych założeniach:
* W centrum uwagi powinien znajdować się klient, nie sprzedawca.
* Sprzedaż nie polega na osiąganiu celów sprzedawcy, ale na urzeczywistnianiu celów klienta.
* Nie chodzi o to, żeby klientowi coś sprzedać, ale żeby pomóc mu kupić.
* W procesie sprzedaży najważniejsza jest relacja z klientem, nie sama transakcja.
* Punkt ciężkości leży po stronie procesu sprzedaży, nie zaś jego wyniku.

"Sprzedając swoje produkty lub usługi, nie musisz znać odpowiedzi na wszystkie pytania. Twoim zadaniem jest zadawanie pytań" - twierdzi autor i wskazuje, jak opanować krok po kroku tajniki nowoczesnej sztuki sprzedawania, która będzie niezawodnym sposobem na uzyskanie rynkowego sukcesu każdej firmy.

Dane techniczne

Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii