Kategorie więcej
Producenci
Cennik

HTML   CSV

Info

rankingSklepy internetowe - Ranking!


rankingNajlepsze produkty - Ranking!


cenyDołącz do nas i reklamuj produkty!


sklepNie masz sklepu, załóż go w 2 minuty i testuj za darmo!

Zobacz również

Pozostałe książki

- Wybrany produkt w sklepach

Stworzeni, aby służyć. Jak wpływać na wyniki firmy, pamiętając



Następne zdjęcie
Znaleziono w 1 sklepie w cenie od 39.00zł do 39.00zł

O tym produkcie napisano 0 opinii

ŚREDNIA OCENA0 Napisz opinię
Jakość0
Cena0
Wygląd0
Kliknij, aby kupić ten produkt w najniższej oferowanej cenie


Sortuj produkty :
Widok listy :



Stworzeni, aby służyć. Jak wpływać  na wyniki firmy, pamiętając

Stworzeni, aby służyć. Jak wpływać na wyniki firmy, pamiętając

W organizacjach stworzonych po to, aby służyć, pracownicy przychodzą do pracy dlatego, że chcą, ...

Cena: 39.00zł

Przejdź do sklepu

Produkt dostępny

sklep

Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna

Ilość opinii: 0
Średnia ocena: 0

ceny ceny ceny ceny

ceny ceny ceny ceny

Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) Strona  1 

Opis: Stworzeni, aby służyć. Jak wpływać na wyniki firmy, pamiętając
Sklep: Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna

W organizacjach stworzonych po to, aby służyć, pracownicy przychodzą do pracy dlatego, że chcą, a nie dlatego, że muszą.

Dan Sanders, prezes wielokrotnie nagradzanej firmy United Supermarkets, głosi odważną tezę: dominujący obecnie model zarządzania przedsiębiorstwem opiera się na błędnych założeniach. Konieczna jest radykalna zmiana rozumienia celu pracy i budowanie kultury zarządzania, w której centrum znajdują się ludzie. Liderzy muszą odkryć, że praca, którą traktuje się jak misję, przynosi pracownikom poczucie spełnienia, co ma wpływ nie tylko na sukces finansowy firmy, ale również na przyszłość otaczającego ją świata. Autor wyjaśnia, że misję definiowaną jako "najlepsza obsługa, znakomita wydajność i pozytywne oddziaływanie" można realizować w wielu różnych organizacjach. Nawiązując do dziewięćdziesięcioletniej historii swojej firmy, udziela cennych wskazówek, jak zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie i stworzyć zespół oddanych i efektywnych pracowników.
Zachęca do tego, aby:
* traktować klientów jak partnerów,
* tworzyć model zarządzania skoncentrowany na ludziach,
* skupiać się na mocnych, a nie słabych stronach,
* powiązać wydajność ze skuteczną realizacją misji firmy,
* zmniejszać rotację pracowników,
* budować społeczności, w których dużą rolę odgrywają związki emocjonalne,
* dążyć do zrównoważonego i stabilnego rozwoju, nie zapominając o tym, co miało wpływ na dotychczasowy sukces.

Dane techniczne

Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii