Kategorie więcej
Producenci
Cennik

HTML   CSV

Info

rankingSklepy internetowe - Ranking!


rankingNajlepsze produkty - Ranking!


cenyDołącz do nas i reklamuj produkty!


sklepNie masz sklepu, załóż go w 2 minuty i testuj za darmo!

Zobacz również

Pozostałe książki

- Wybrany produkt w sklepach

Relacje z kluczowymi klientami. Analiza i zarządzanie



Następne zdjęcie
Znaleziono w 1 sklepie w cenie od 82.45zł do 82.45zł

O tym produkcie napisano 0 opinii

ŚREDNIA OCENA0 Napisz opinię
Jakość0
Cena0
Wygląd0
Kliknij, aby kupić ten produkt w najniższej oferowanej cenie


Sortuj produkty :
Widok listy :



Relacje z kluczowymi klientami.  Analiza i zarządzanie

Relacje z kluczowymi klientami. Analiza i zarządzanie

Tytuł angielski:Handbook of Key Customer Relationship ManagementZarządzanie relacjami z klientami (CRM) jest już metodą szeroko ...

Cena: 82.45zł

Przejdź do sklepu

Produkt dostępny

sklep

Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna

Ilość opinii: 0
Średnia ocena: 0

ceny ceny ceny ceny

ceny ceny ceny ceny

Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) Strona  1 

Opis: Relacje z kluczowymi klientami. Analiza i zarządzanie
Sklep: Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna

Tytuł angielski:
Handbook of Key Customer Relationship Management

Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) jest już metodą szeroko stosowaną. Autor uważa jednak, że powinno ono być procesem wybiórczym, ponieważ firma może skutecznie dbać o relacje z ograniczoną liczbą klientów. Dlatego proponuje skupić się na grupie klientów najważniejszych z punktu widzenia firmy, którym powinno się zapewnić doskonałą obsługę, i wprowadza pojęcie zarządzania relacjami z kluczowymi klientami (KCRM).
Książka zawiera szczegółowe omówienie sposobów oceny aktualnego stanu obsługi klientów w firmie, efektywności działu sprzedaży oraz kryteriów, za pomocą których określa się grupę kluczowych klientów. Autor szczegółowo omawia metody:
- tworzenia struktury organizacji zorientowanej na klienta,
- analizy rentowności kluczowych klientów,
- poprawy komunikacji z kluczowymi klientami,
- tworzenia efektywnego systemu motywacji dla zespołu ds. kluczowych klientów,
-przygotowania strategicznego planu sprzedaży oraz planu rozwoju współpracy z kluczowymi klientami,
- skutecznego negocjowania z kluczowymi klientami,
- wdrożenia systemu informacji o kluczowych klientach,
- oceny informatycznych systemów CRM.
Zamieszczone w książce liczne przykłady, ankiety i tabele nadają jej charakter praktycznego przewodnika, pomagającego sprawnie dokonać oceny obecnego stanu firmy i określić działania niezbędne do przekształcenia firmy w organizację zorientowaną na klienta. Na podstawie opisanych w książce metod można przygotować plan działań prowadzących do wzrostu zysków ze sprzedaży oraz do zacieśnienia współpracy z najbardziej rentownymi klientami dzięki lepszej alokacji posiadanych zasobów.
Adresaci: menedżerowie ds. kluczowych klientów, menedżerowie ds. sprzedaży, studenci zarządzania i marketingu.

Dane techniczne

Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii