Kategorie więcej
Producenci
Cennik

HTML   CSV

Info

rankingSklepy internetowe - Ranking!


rankingNajlepsze produkty - Ranking!


cenyDołącz do nas i reklamuj produkty!


sklepNie masz sklepu, załóż go w 2 minuty i testuj za darmo!

Zobacz również

Pozostałe książki

- Wybrany produkt w sklepach

Public relations



Następne zdjęcie
Znaleziono w 1 sklepie w cenie od 47.00zł do 47.00zł

O tym produkcie napisano 0 opinii

ŚREDNIA OCENA0 Napisz opinię
Jakość0
Cena0
Wygląd0
Kliknij, aby kupić ten produkt w najniższej oferowanej cenie


Sortuj produkty :
Widok listy :



Public relations

Public relations

Budowanie związków organizacji z otoczeniem przy wykorzystaniu prawdziwej i pełnej informacji, zdobywanie wiarygodności, ...

Cena: 47.00zł

Przejdź do sklepu

Produkt dostępny

sklep

Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna

Ilość opinii: 0
Średnia ocena: 0

ceny ceny ceny ceny

ceny ceny ceny ceny

Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) Strona  1 

Opis: Public relations
Sklep: Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna

Budowanie związków organizacji z otoczeniem przy wykorzystaniu prawdziwej i pełnej informacji, zdobywanie wiarygodności, zaufania i istotnego wpływu na opinię publiczną - to podstawowe założenia public relations, dziedziny będącej integralną częścią nowoczesnego zarządzania. Działania w ramach public relations muszą być celowe, ciągłe i dostosowane do strategii organizacji. Od stopnia profesjonalizmu tych działań w dużej mierze zależy dziś sukces przedsiębiorstwa.
Książka profesora Sama Blacka jest podręcznikiem oferującym profesjonalne podejście do zagadnienia. Omawia kompleksowo problematykę public relations - od definicji, znaczenia i rozwoju, poprzez opisy przypadków (przykłady programów public relations), po szczegółowy instruktaż dotyczący technik odpowiednich w określonych sytuacjach.
* Strategiczna rola public relations, relacje w przedsiębiorstwie a sprawy publiczne
* Sposoby komunikowania się z opinią publiczną i określonymi grupami odbiorców
* Nawiązywanie kontaktów z mediami, lobbing parlamentarny
* Metody prowadzenia działań, środki przekazu i techniki, modele organizacyjne
* Tożsamość przedsiębiorstwa i kształtowanie publicznego wizerunku
* Działania międzynarodowe i praca w sieci (networking)
* Perspektywy kariery zawodowej w dziedzinie public relations, struktura nauczania w Polsce

Adresaci:Książka jest przeznaczona dla pracowników działu marketingu, kadry zarządzającej, studentów szkół biznesu.

Dane techniczne

Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii