Kategorie więcej
Producenci
Cennik

HTML   CSV

Info

rankingSklepy internetowe - Ranking!


rankingNajlepsze produkty - Ranking!


cenyDołącz do nas i reklamuj produkty!


sklepNie masz sklepu, załóż go w 2 minuty i testuj za darmo!

Zobacz również

Pozostałe książki

- Wybrany produkt w sklepach

Metodologia badań społecznych Wybór tekstów Brzeziński



Następne zdjęcie
Znaleziono w 1 sklepie w cenie od 31.50zł do 31.50zł

O tym produkcie napisano 0 opinii

ŚREDNIA OCENA0 Napisz opinię
Jakość0
Cena0
Wygląd0
Kliknij, aby kupić ten produkt w najniższej oferowanej cenie


Sortuj produkty :
Widok listy :



Metodologia badań społecznych Wybór tekstów Brzeziński

Metodologia badań społecznych Wybór tekstów Brzeziński

Nowy wybór tekstów z metodologicznych podstaw badań społecznych adresowany jest przede wszystkim do studentów i ...

Cena: 31.50zł

Przejdź do sklepu

Produkt dostępny

sklep

Firet-Media Rodzinna Firma Księgarska

Ilość opinii: 0
Średnia ocena: 0

ceny ceny ceny ceny

ceny ceny ceny ceny

Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) Strona  1 

Opis: Metodologia badań społecznych Wybór tekstów Brzeziński
Sklep: Firet-Media Rodzinna Firma Księgarska

Nowy wybór tekstów z metodologicznych podstaw badań społecznych adresowany jest przede wszystkim do studentów i doktorantów z kierunków studiów o profilu społecznym. Będzie jednak przydatny także szerokiemu kręgowi odbiorców: psychologom, socjologom, pedagogom. Prezentowane w nim artykuły zostały napisane przez najlepszych polskich specjalistów i bogato zilustrowane przykładami.

W części I pt. Planowanie badań empirycznych i komunikowanie ich rezultatów znalazły się cztery opracowania dotyczące zasad planowania empirycznych badań społecznych. I tak, Bogdan Wojciszke zaprezentował podejście nazwane przez siebie jako Systematycznie Modyfikowane Autoreplikacje. Z kolei Zbigniew Spendel przedstawił w swoim opracowaniu gruntowną analizę podstawowego terminu naukowego funkcjonującego w naukach społecznych ?zmiennej. Współcześni badacze, syntetyzując wyniki badań naukowych uzyskane nie w jednym ośrodku, ale w wielu pracowniach i laboratoriach, sięgają po nowe narzędzia statystyczne, do których należy metaanaliza. Tej problematyce poświęcony jest tekst pióra Pawła Kleki. Praca Andrzeja Falkowskiego, pierwsza taka w polskiej literaturze, dobrze ilustruje oddziaływanie zintegrowanych koncepcji teoretycznych rozwijanych na gruncie współczesnej psychologii, marketingu i prawa na procesy kontroli zachowań podmiotów gospodarczych konkurujących na rynku.

W części II pt. Metody badań przedstawione zostały trzy artykuły poświęcone kulturowej adaptacji zagranicznych testów psychologicznych do polskich warunków kulturowych i językowych (autorzy: Elżbieta Hornowska, Władysław J. Paluchowski), metodom badań socjometrycznych (Anna I. Brzezińska) oraz zastosowaniom skal szacunkowych w badaniach społecznych (autorzy: Anna I. Brzezińska, Jerzy M. Brzeziński).

Część III pt. Statystyczna analiza danych obejmuje teksty z pola problemowego zastosowań zaawansowanych, nowoczesnych metod analizy statystycznej danych empirycznych. Zostały one poświęcone modelom logarytmiczno-liniowym (Henryk Domański, Dariusz Przybysz), analizie ścieżek (Marek Gaul, Andrzej Machowski) oraz zastosowaniu programu komputerowego Jöreskoga i Sörboma do opracowania danych empirycznych w ramach modeli statystycznych: konfirmacyjnej analizy czynnikowej, analizy regresji i analizy ścieżek (Marzenna Zakrzewska).


Wydawnictwo : Zysk i S-ka
Rok wydania : 2012
Oprawa : Miękka klejona
(**)

Dane techniczne

Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii