|
Pozostałe książki - Wybrany produkt w sklepach |
|
|
Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) |
Strona 1 |
Opis: Czego chcą klienci? Tworzenie przełomowych produktów i usług dz Sklep: Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna Zaskocz klientów produktami i usługami, których naprawdę chcą!
Innowacje mają ogromny wpływ na sukces i rozwój każdej firmy. Książka przedstawia sprawdzone rozwiązania pozwalające wyzwolić innowację, obniżyć koszty oraz tworzyć produkty i usługi pożądane przez klientów. Autor, ceniony na świecie lider badań w dziedzinie innowacji, ukazuje "tajną broń" najlepszych firm. Jest nią rewolucyjne podejście do opracowywania nowych produktów i usług, zwane "innowacją ukierunkowaną na rezultaty", które przekształca innowację z niedookreślonej sztuki w naukę, eliminując z niej przypadkowość i niepewność.
Opierając się na badaniach obejmujących ponad 70 firm z 35 branż, autor twierdzi, że tradycyjne metody komunikowania się firm z ich klientami są główną przyczyną utraty szans rozwojowych. Udowadnia, że wszystkie popularne metody badań jakościowych przynoszą nieodpowiednie i mylące informacje, które spychają proces innowacji z właściwych torów. Szczegółowo przedstawia ośmioetapową metodę wykorzystania koncepcji ukierunkowania na rezultaty w celu udoskonalenia niemal każdego aspektu procesu innowacji: od segmentacji rynków i określania szans rozwojowych po formułowanie, ocenę i pozycjonowanie przełomowych koncepcji produktów i usług.
Książka zawiera studia przypadków takich firm, jak Microsoft, Johnson& Johnson, AIG i Pfizer, pokazujące: * jak uzyskiwać od klientów informacje, które umożliwią wprowadzenie odpowiednich innowacji, * jak odkrywać możliwości przełomowych innowacji, tworzenia nowych rynków i rozwoju rynku podstawowego, wyprzedzając konkurentów, * jak wprowadzać nowe pomysły i technologie, które mają największe szanse tworzenia wartości dla klienta, * jak systematycznie tworzyć przełomowe koncepcje produktów i usług. |
Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii
|
|