Kategorie więcej
Producenci
Cennik

HTML   CSV

Info

rankingSklepy internetowe - Ranking!


rankingNajlepsze produkty - Ranking!


cenyDołącz do nas i reklamuj produkty!


sklepNie masz sklepu, załóż go w 2 minuty i testuj za darmo!

Zobacz również

Pozostałe książki

- Wybrany produkt w sklepach

Czego chcą klienci? Tworzenie przełomowych produktów i usług dz



Następne zdjęcie
Znaleziono w 1 sklepie w cenie od 59.00zł do 59.00zł

O tym produkcie napisano 0 opinii

ŚREDNIA OCENA0 Napisz opinię
Jakość0
Cena0
Wygląd0
Kliknij, aby kupić ten produkt w najniższej oferowanej cenie


Sortuj produkty :
Widok listy :



Czego chcą klienci? Tworzenie  przełomowych produktów i usług dz

Czego chcą klienci? Tworzenie przełomowych produktów i usług dz

Zaskocz klientów produktami i usługami, których naprawdę chcą!Innowacje mają ogromny wpływ na sukces ...

Cena: 59.00zł

Przejdź do sklepu

Produkt dostępny

sklep

Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna

Ilość opinii: 0
Średnia ocena: 0

ceny ceny ceny ceny

ceny ceny ceny ceny

Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) Strona  1 

Opis: Czego chcą klienci? Tworzenie przełomowych produktów i usług dz
Sklep: Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna

Zaskocz klientów produktami i usługami, których naprawdę chcą!

Innowacje mają ogromny wpływ na sukces i rozwój każdej firmy.
Książka przedstawia sprawdzone rozwiązania pozwalające wyzwolić innowację, obniżyć koszty oraz tworzyć produkty i usługi pożądane przez klientów.
Autor, ceniony na świecie lider badań w dziedzinie innowacji, ukazuje "tajną broń" najlepszych firm. Jest nią rewolucyjne podejście do opracowywania nowych produktów i usług, zwane "innowacją ukierunkowaną na rezultaty", które przekształca innowację z niedookreślonej sztuki w naukę, eliminując z niej przypadkowość i niepewność.

Opierając się na badaniach obejmujących ponad 70 firm z 35 branż, autor twierdzi, że tradycyjne metody komunikowania się firm z ich klientami są główną przyczyną utraty szans rozwojowych. Udowadnia, że wszystkie popularne metody badań jakościowych przynoszą nieodpowiednie i mylące informacje, które spychają proces innowacji z właściwych torów.
Szczegółowo przedstawia ośmioetapową metodę wykorzystania koncepcji ukierunkowania na rezultaty w celu udoskonalenia niemal każdego aspektu procesu innowacji: od segmentacji rynków i określania szans rozwojowych po formułowanie, ocenę i pozycjonowanie przełomowych koncepcji produktów i usług.

Książka zawiera studia przypadków takich firm, jak Microsoft, Johnson& Johnson, AIG i Pfizer, pokazujące:
* jak uzyskiwać od klientów informacje, które umożliwią wprowadzenie odpowiednich innowacji,
* jak odkrywać możliwości przełomowych innowacji, tworzenia nowych rynków i rozwoju rynku podstawowego, wyprzedzając konkurentów,
* jak wprowadzać nowe pomysły i technologie, które mają największe szanse tworzenia wartości dla klienta,
* jak systematycznie tworzyć przełomowe koncepcje produktów i usług.

Dane techniczne

Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii