Kategorie więcej
Producenci
Cennik

HTML   CSV

Info

rankingSklepy internetowe - Ranking!


rankingNajlepsze produkty - Ranking!


cenyDołącz do nas i reklamuj produkty!


sklepNie masz sklepu, załóż go w 2 minuty i testuj za darmo!

Zobacz również

Pozostałe książki

- Wybrany produkt w sklepach

Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu



Następne zdjęcie
Znaleziono w 1 sklepie w cenie od 59.00zł do 59.00zł

O tym produkcie napisano 0 opinii

ŚREDNIA OCENA0 Napisz opinię
Jakość0
Cena0
Wygląd0
Kliknij, aby kupić ten produkt w najniższej oferowanej cenie


Sortuj produkty :
Widok listy :



Blogi i wirtualne społeczności -  wykorzystanie w marketingu

Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu

"Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych ...

Cena: 59.00zł

Przejdź do sklepu

Produkt dostępny

sklep

Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna

Ilość opinii: 0
Średnia ocena: 0

ceny ceny ceny ceny

ceny ceny ceny ceny

Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) Strona  1 

Opis: Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu
Sklep: Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna

"Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu.
W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami. Szczegółowo omówiono następujące zagadnienia:cechy bloga i modele jego wykorzystania w biznesiekorzyści z zastosowania blogów do celów marketingowychetapy projektowania bloga firmowegowarunki skutecznego zastosowania blogów firmowychmierniki skuteczności projektu blogowegoidea Web 2.0 i jej wykorzystanie w marketingu przedsiębiorstwpojęcie wirtualnych społeczności konsumenckich i ich znaczenie marketingoweetapy budowania wirtualnej społeczności konsumenckiejczynniki sukcesu projektu społecznościowego w InternecieW książce zamieszczono również dziesięć obszernych studiów przypadku (case studies) z rynku polskiego, które pokazują, jak te innowacyjne narzędzia marketingowe udało się wdrożyć na naszym rodzimym rynku.

Dane techniczne

Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii