Kategorie więcej
Producenci
Cennik

HTML   CSV

Info

rankingSklepy internetowe - Ranking!


rankingNajlepsze produkty - Ranking!


cenyDołącz do nas i reklamuj produkty!


sklepNie masz sklepu, załóż go w 2 minuty i testuj za darmo!

Zobacz również

Poradniki

- Wybrany produkt w sklepach

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA POMIAR I STRATEGIE TW



Następne zdjęcie
Znaleziono w 1 sklepie w cenie od 65.57zł do 65.57zł

O tym produkcie napisano 0 opinii

ŚREDNIA OCENA0 Napisz opinię
Jakość0
Cena0
Wygląd0
Kliknij, aby kupić ten produkt w najniższej oferowanej cenie


Sortuj produkty :
Widok listy :



ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA  POMIAR I STRATEGIE TW

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA POMIAR I STRATEGIE TW

Autor: BARBARA DOBIEGAŁA-KORONA, TYMOTEUSZ DOLIGALSKIWydawnictwo: PoltextOprawa: twardaStrony: 568Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością ...

Cena: 65.57zł

Przejdź do sklepu

Produkt dostępny

sklep

Market Internetowy Klik24h.pl

Ilość opinii: 0
Średnia ocena: 0

ceny ceny ceny ceny

ceny ceny ceny ceny

Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) Strona  1 

Opis: ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA POMIAR I STRATEGIE TW
Sklep: Market Internetowy Klik24h.pl

Autor: BARBARA DOBIEGAŁA-KORONA, TYMOTEUSZ DOLIGALSKIWydawnictwo: PoltextOprawa: twardaStrony: 568Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:podejścia do pomiaru wartości klienta, zarządzania wiedzą o kliencie, tworzenia wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji.Autorzy publikacji to pracownicy Katedry Marketingu SGH oraz przedstawiciele innych środowisk akademickich. Książka przeznaczona do szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów – praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.

Dane techniczne

Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii