Kategorie więcej
Producenci
Cennik

HTML   CSV

Info

rankingSklepy internetowe - Ranking!


rankingNajlepsze produkty - Ranking!


cenyDołącz do nas i reklamuj produkty!


sklepNie masz sklepu, załóż go w 2 minuty i testuj za darmo!

Zobacz również

Poradniki

- Wybrany produkt w sklepach

REGULACJA KONKURENCJI A KONKURENCJA REGULACYJNA



Następne zdjęcie
Znaleziono w 1 sklepie w cenie od 36.86zł do 36.86zł

O tym produkcie napisano 0 opinii

ŚREDNIA OCENA0 Napisz opinię
Jakość0
Cena0
Wygląd0
Kliknij, aby kupić ten produkt w najniższej oferowanej cenie


Sortuj produkty :
Widok listy :



REGULACJA KONKURENCJI A KONKURENCJA REGULACYJNA

REGULACJA KONKURENCJI A KONKURENCJA REGULACYJNA

Cena: 36.86zł

Przejdź do sklepu

Produkt dostępny

sklep

Market Internetowy Klik24h.pl

Ilość opinii: 0
Średnia ocena: 0

ceny ceny ceny ceny

ceny ceny ceny ceny

Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) Strona  1 

Opis: REGULACJA KONKURENCJI A KONKURENCJA REGULACYJNA
Sklep: Market Internetowy Klik24h.pl

Autor: WŁODZIMIERZ SZPRINGERWydawnictwo: PoltextOprawa: broszurowaStrony: 272Ekonomiczne podejście do prawa nie jest niczym nowym. Nowe jest natomiast zjawisko poddawania analizie ekonomicznej coraz większej liczby instytucji. Ekonomista nie jest ostatecznym arbitrem wyboru społecznego. Może wszakże pokazać konflikt wartości i celów, a także, jak efektywnie realizować cele społeczne, nie marnując rzadkich zasobów. Książka składa się z dwóch części: pierwsza z nich jest poświęcona problematyce instytucjonalizacji, ocenie skutków regulacji, konkurencji regulacyjnej oraz ekonomicznej analizie prawa, natomiast druga dotyczy wykorzystania tej wiedzy dla celów polityki konkurencji oraz polityki integracji społecznej. W polityce konkurencji wnikliwej analizy wymaga podejście ekonomiczne w prawie konkurencji, które przybliża orzecznictwo do rzeczywistości. Stwarza to szanse szybszej harmonizacji prawa i racjonalizacji konkurencji regulacyjnej. Dotyczy to w szczególności rynków technologii IT i komunikacji elektronicznej. W polityce integracji społecznej podbudowę teoretyczną zapewnia nie tylko ekonomia instytucjonalna, ale także tzw. ekonomia społeczna, koncepcja ordoliberalizmu i społecznej gospodarki rynkowej, jak również społecznej odpowiedzialności (i etyki) biznesu. Książka zainteresuje przedsiębiorców, zwłaszcza działających na rynkach nowych technologii, pracowników naukowych i studentów kierunków prawa, ekonomii i zarządzania, a także polityków i praktyków instytucji publicznych zaangażowanych w ocenę skutków regulacji.

Dane techniczne

Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii