Kategorie więcej
Producenci
Cennik

HTML   CSV

Info

rankingSklepy internetowe - Ranking!


rankingNajlepsze produkty - Ranking!


cenyDołącz do nas i reklamuj produkty!


sklepNie masz sklepu, załóż go w 2 minuty i testuj za darmo!

Zobacz również

Poradniki

- Wybrany produkt w sklepach

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI



Następne zdjęcie
Znaleziono w 1 sklepie w cenie od 32.75zł do 32.75zł

O tym produkcie napisano 0 opinii

ŚREDNIA OCENA0 Napisz opinię
Jakość0
Cena0
Wygląd0
Kliknij, aby kupić ten produkt w najniższej oferowanej cenie


Sortuj produkty :
Widok listy :



PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI

Cena: 32.75zł

Przejdź do sklepu

Produkt dostępny

sklep

Market Internetowy Klik24h.pl

Ilość opinii: 0
Średnia ocena: 0

ceny ceny ceny ceny

ceny ceny ceny ceny

Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) Strona  1 

Opis: PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI
Sklep: Market Internetowy Klik24h.pl

Autor: GRAŻYNA BIAŁOPIOTROWICZWydawnictwo: PoltextOprawa: broszurowaStrony: 256Nie ulega wątpliwości, że praca pośrednika nieruchomości wymaga ogromnej wiedzy z wielu dziedzin – prawa, finansów, administracji państwowej, gospodarowania nieruchomościami itp. Jednak wiedza merytoryczna to nie wszystko. Pośrednik chcący utrzymać się z wykonywania swojego zawodu potrzebuje klientów, którzy zapłacą za jego usługę. Oznacza to, że punktem wyjścia są dla niego relacje z klientami oraz innymi ludźmi, z którymi pośrednik stale współpracuje.Chcąc osiągnąć cel w postaci zbudowania swojego rynku klientów, pośrednikmusi wykazać się umiejętnościami interpersonalnymi, pozwalającymi w odpowiedni sposób nawiązać kontakt z klientem, pozyskać jego zaufanie, rozpoznać jego potrzeby, zadbać o ich zaspokojenie i wynegocjować zadowalające obie strony warunki umowy pośrednictwa. Ponadto nikt inny, lecz właśnie pośrednik uczestniczy w negocjacjach odnośnie warunków zbycia, nabycia lub najmu nieruchomości, nie wspominając o konieczności umiejętnego wynegocjowania z klientem warunków świadczenia usługi. Paradoks polega na tym, że wiedza oraz umiejętności psychologiczne są pośrednikowi niezbędne do wykonywania zawodu z sukcesem i powodzeniem. Natomiast w procesie kształcenia pośredników zajęcia z dziedziny psychologii zajmują zaledwie około 3% całości programu.

Dane techniczne

Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii