|
Poradniki - Wybrany produkt w sklepach |
|
|
Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) |
Strona 1 |
Opis: JAK PRZYCIĄGNĄĆ DOSKONAŁYCH KLIENTÓW Sklep: Market Internetowy Klik24h.pl Autor: STACEY HALL, JAN BROGNIEZWydawnictwo: MT BiznesOprawa: broszurowaStrony: 224Stacey Hall i Jan Brogniez obalają staroświeckie przekonanie, że "biznes to wojna", a zdobywanie udziałów na rynku oznacza „pobicie” kogoś innego. Szczegółowo przedstawiają prosty system uatrakcyjnienia twojej firmy tak bardzo, że doskonali klienci i interesanci są do ciebie naturalnie przyciągani. Zbyt piękne, aby było prawdziwe? Hall i Brogniez z powodzeniem zapoznają ze swoją teorią klientów już od wielu lat, a teraz dzielą się wiedzą, jak ich Plan strategicznego przyciągania może łatwo i szybko przyciągnąć tych klientów, którzy idealnie pasują do twojej firmy! To niewiarygodnie odkrywcza książka ze zdumiewająco praktycznym zastosowaniem. Moc przyciągania w biznesie jest potężną koncepcją dla każdego, aby rozwijać się szybciej i z większą przewidywalnością. Super! - Brian Tracy, autor książek Psychologia sprzedaży oraz Maksimum osiągnięć Stacey Hall i Jan Brogniez są współzałożycielkami firmy Perfect Customers Unlimited, eksperymentalnej spółki doradczo-szkoleniowej, która stała się katalizatorem nowej rzeczywistości marketingu i sprzedaży w przedsiębiorstwach . Fachowcy w branży przypisują Stacey Hall odkrycie nowej rzeczywistości marketingowej – strategicznej synchroniczności. Metodologia ta uczyniła z setek dyrektorów korporacji, przedsiębiorców i zespołów sprzedaży potężne magnesy, szybko i łatwo przyciągające najdoskonalszych i najbardziej zyskownych klientów. Stacey ma ponaddwudziestoletnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu planów marketingowych dla takich firm jak FedEx, Budget Rent a Car Corporation czy Uniwersytet w Houston. Jan Brogniez opracowała autorski system projektowania strategicznego Strategic Design Session, dzięki któremu liczna rzesza dyrektorów korporacji, przedsiębiorców i pracowników niższych szczebli zdobyła umiejętność wyznaczania i osiągania śmiałych celów, jak również tworzenia specyficznych rozwiązań organizacyjnych. Nazywana pionierką w dziedzinie warsztatów eksperymentalnych, Jan opracowuje i prowadzi szkolenia dla klientów, wyjazdy motywacyjne dla pracowników i kursy planowania dla kadry zarządzającej. |
Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii
|
|