|
Poradniki - Wybrany produkt w sklepach |
|
|
Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) |
Strona 1 |
Opis: CIEŻKA PERSWAZJI Sklep: Market Internetowy Klik24h.pl Autor: ROBERT L. JOLLESWydawnictwo: MT BiznesOprawa: broszurowaStrony: 248WYTRENUJ UMYSŁ, ABY MYŚLEĆ, DZIAŁAĆ I WPŁYWAĆ NA INNYCH...SZYBCIEJ!Niezależnie od tego, czy prezentujesz produkt, występujesz na konferencji prasowej, bierzesz udział w rozmowie kwalifikacyjnej, przemawiasz do szerszego grona słuchaczy – perswadujesz. Potrzeba ci zwinności umysłu – umiejętności szybkiego myślenia, kontrolowania przebiegu rozmowy, przekonywania słuchaczy i takiego uwarunkowania umysłu, by pod presją myśleć szybciej.Dzięki szczeremu, pełnemu humoru stylowi, książkę Ścieżka perswazji czyta się z prawdziwą przyjemnością, jakby to sam Rob do nas mówił. Ten łatwy przewodnik, skonstruowany na zasadzie „problem-proces-ćwiczenia”, uczy systemu, który pozwala wkroczyć „na zimno” w każdą sytuację i nawiązać relacje w oparciu o zaufanie i pewność; zastosować powtarzalne, przewidywalne techniki opracowane przez Roba, mające na celu przekonanie klientów lub słuchaczy; uczy także, jak radzić sobie, gdy doszło do konfrontacji i jak ją zażegnać.Książka zawiera wiele pożytecznych podpowiedzi i wskazówek jak działać, a dodatkowo trzydzieści pięć ćwiczeń Zwinności Umysłu (Mental Agility®), aby pomóc ci wyćwiczyć to, czego się nauczyłeś, i na stałe wprowadzić opracowaną przez Roba „drogę do perswazji” do twojego biznesplanu.Będąc jednym z najbardziej rozchwytywanych biznesowych mówców zawodowych, Rob Jolles zna z pierwszej ręki potrzebę umysłowej szybkości. Po 22 latach trenowania tysięcy sprzedawców firm takich jak Xerox, Aetna, General Electric, Goldman Sachs i wielu innych – zebrał swoje doświadczenia i napisał przewodnik, który musi przeczytać każdy, kto chce nauczyć się szybkiego myślenia i reagowania, tak aby skutecznie sprzedawać swoje pomysły, wpływać na innych i zniewalać słuchaczy.Robert L. Jolles jest doświadczonym trenerem i jednym z najbardziej rozchwytywanych w Stanach Zjednoczonych mówców biznesowych. Pracując dla firmy Xerox przyczynił się do powstania niezwykle popularnych programów szkoleniowych z dziedziny sprzedaży oraz do opracowania zarządzania nimi. Jego programy oraz ponad dwudziestoletnie doświadczenie w ich prowadzeniu sprawiają, że może poszczycić się listą klientów, którą czyta się jak listę 500 najbogatszych firm: Toyota, Disney, NASA, Nortel, z tuzin uniwersytetów i ponad 50 instytucji finansowych.KUPUJĘ! Ta książka powinna się znaleźć w aktówce każdego, kto pragnie okiełznać moce perswazji. Postępuj zgodnie ze wskazówkami autora, a wkrótce sprzedasz lód w środku zimy. Nikt nie myśli szybciej, mówi i pisze z większym przekonaniem, niż Rob Jolles. – Frederick L. Klein, współwłaściciel Real Estate Department, DLA Piper, Washington DC |
Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii
|
|