|
Podręczniki akademickie - Wybrany produkt w sklepach |
|
|
Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) |
Strona 1 |
Opis: Prawo reklamy Sklep: Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna Coraz większa liczba reklam, rosnąca wraz z postępem technicznym i rozwojem nowych środków komunikowania się, skłoniła ustawodawców do reglamentacji prawnej zjawiska reklamy. "Zjawiska" - ponieważ reklama nie poddaje się jednoznacznej ocenie i kwalifikacji, ze względu na różnorodne środki wyrazu,jakimi się posługuje, ze względu na towary i usługi, a nawet idee, których dotyczy, formy, jakie przybiera, i sposoby, którymi dociera do odbiorców. Uregulowanie prawne kwestii związanych z reklamą nie jest łatwe; brakuje jednego aktu prawnego poświęconego reklamie, a regulacji prawnych dotyczących tej problematyki jest tak wiele i dotyczą one tylu zagadnień, że można mówić o "prawie reklamy". W książce zostały omówione wszystkie najważniejsze akty prawne regulujące w sposób mniej lub bardziej szczegółowy zagadnienia związane z reklamą. Przede wszystkim Kodeks cywilny w zakresie skutków, jakie może rodzić reklama,oraz problematyki naruszenia dóbr osobistych. Dużo miejsca poświęcono, ze zrozumiałych względów, ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ustawie- Prawo własności przemysłowej. Dosyć szczegółowo została omówiona reklama w prawie autorskim, ponieważ wciąż jest to zagadnienie niedoceniane przez prawników. Osobne rozdziały poświęcono reklamie w mediach, a także szczególnymi dosyć często zmieniającym się regulacjom dotyczącym reklamy wybranych produktów, takich jak np. alkohol czy lekarstwa, i wybranych usług. Dodatkowym atutem podręcznika są przykłady spraw toczących się przed sądamii różnorodne orzeczenia. Podręcznik przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów prawa, ale może również służyć studentom innych kierunków |
Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii
|
|