Kategorie więcej
Producenci
Cennik

HTML   CSV

Info

rankingSklepy internetowe - Ranking!


rankingNajlepsze produkty - Ranking!


cenyDołącz do nas i reklamuj produkty!


sklepNie masz sklepu, załóż go w 2 minuty i testuj za darmo!

Zobacz również

Podręczniki akademickie

- Wybrany produkt w sklepach

Prawo reklamy



Następne zdjęcie
Znaleziono w 1 sklepie w cenie od 49.00zł do 49.00zł

O tym produkcie napisano 0 opinii

ŚREDNIA OCENA0 Napisz opinię
Jakość0
Cena0
Wygląd0
Kliknij, aby kupić ten produkt w najniższej oferowanej cenie


Sortuj produkty :
Widok listy :



Prawo reklamy

Prawo reklamy

Coraz większa liczba reklam, rosnąca wraz z postępem technicznym i rozwojem nowych środków komunikowania ...

Cena: 49.00zł

Przejdź do sklepu

Produkt dostępny

sklep

Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna

Ilość opinii: 0
Średnia ocena: 0

ceny ceny ceny ceny

ceny ceny ceny ceny

Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) Strona  1 

Opis: Prawo reklamy
Sklep: Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna

Coraz większa liczba reklam, rosnąca wraz z postępem technicznym i rozwojem nowych środków komunikowania się, skłoniła ustawodawców do reglamentacji prawnej zjawiska reklamy. "Zjawiska" - ponieważ reklama nie poddaje się jednoznacznej ocenie i kwalifikacji, ze względu na różnorodne środki wyrazu,jakimi się posługuje, ze względu na towary i usługi, a nawet idee, których dotyczy, formy, jakie przybiera, i sposoby, którymi dociera do odbiorców. Uregulowanie prawne kwestii związanych z reklamą nie jest łatwe; brakuje jednego aktu prawnego poświęconego reklamie, a regulacji prawnych dotyczących tej problematyki jest tak wiele i dotyczą one tylu zagadnień, że można mówić o "prawie reklamy".
W książce zostały omówione wszystkie najważniejsze akty prawne regulujące w sposób mniej lub bardziej szczegółowy zagadnienia związane z reklamą. Przede wszystkim Kodeks cywilny w zakresie skutków, jakie może rodzić reklama,oraz problematyki naruszenia dóbr osobistych. Dużo miejsca poświęcono, ze zrozumiałych względów, ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ustawie- Prawo własności przemysłowej. Dosyć szczegółowo została omówiona reklama w prawie autorskim, ponieważ wciąż jest to zagadnienie niedoceniane przez prawników. Osobne rozdziały poświęcono reklamie w mediach, a także szczególnymi dosyć często zmieniającym się regulacjom dotyczącym reklamy wybranych produktów, takich jak np. alkohol czy lekarstwa, i wybranych usług. Dodatkowym atutem podręcznika są przykłady spraw toczących się przed sądamii różnorodne orzeczenia.
Podręcznik przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów prawa, ale może również służyć studentom innych kierunków

Dane techniczne

Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii