|
Nauka języków obcych - Wybrany produkt w sklepach |
|
|
Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) |
Strona 1 |
Opis: Polish-English Dictionary of Business Terms. Tom II. Wydanie 2 z Sklep: Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna Drugie uzupełnione i poprawione wydanie Polsko-Angielskiego Słownika Terminologii Biznesowej zawiera blisko 55 000 haseł i jest adresowane zarówno do studentów i osób zawodowo zaangażowanych w prowadzenie biznesu, jak również do planistów finansowych i doradców inwestycyjnych, bankowców, księgowych, doradców podatkowych, pośredników ubezpieczeniowych i agentów, pracowników służb celnych, statystyków, prawników i tych wszystkich, którzy pragną zrozumieć skomplikowany świat biznesu.W porównaniu z pierwszym wydaniem słownik został uzupełniony o hasła odnoszące się do transportu i logistyki, ubezpieczeń, nieruchomości, marketingu, rachunkowości, audytu i podatków.Aby uczynić niniejszy słownik możliwie najbardziej użytecznym autor wykorzystał zarówno oryginalne teksty publikowane przez firmy i różne organizacje międzynarodowe, jak również dokumenty prawne Unii Europejskiej, która od wielu lat próbuje regulować i ujednolicać zasady prowadzenia biznesu. Szeroki wgląd w terminologię gospodarczą stosowaną przez Unię Europejską był możliwy przez fakt uczestnictwa autora w projekcie tłumaczenia i weryfikacji dokumentów Unii Europejskiej na zlecenie Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej.Niniejszy słownik jest prezentowany w języku American English, tj. powszechnie stosowanej wersji języka angielskiego w świecie. Większość dokumentów, raportów, sprawozdań międzynarodowych instytucji finansowych (jak Bank Światowy czy Międzynarodowy Fundusz Walutowy) jest publikowanych w tej wersji językowej. Również słownictwo dokumentów prawnych Unii Europejskiej (traktaty, dyrektywy, zarządzenia, decyzje) bardziej zbliżone jest do American English niż standardowego British English.Roman Kozierkiewicz - ekonomista, absolwent SGPiS (obecnie SGH), stypendysta Delhi School of Economics, doradca w firmie International Development Group w Waszyngtonie, tłumacz, autor słowników terminologii gospodarczej oraz artykułów z zakresu finansów i handlu zagranicznego.The second, revised and enlarged edition of the Polish-English Dictionary of Business Terms covers almost 55,000 entries and encompasses fields as diverse, as accounting, banking, taxation, economics, shipping and insurance, manufacturing, retailing, marketing, advertising, public relations, transportation, stock dealings, foreign trade operations and financing, business statistics and much more. The second edition has been supplemented by terminology referring to transport and logistics, real estate market, audit, accounting and taxes. The present Dictionary provides a useful reference book for students and professionals involved in conducting business, as well as financial planners and investment advisors, bankers, accountants and auditors, tax consultants, insurance and exchange brokers, customs officers, statisticians, lawyers and anybody seeking to understand the complex world of business. The extensive Dictionary appendices supplement this with practical information related to business. Na CD-ROMie znajdują się słowniki:- Dictionary of Business Terms, Polish-English (Vol. 2), Roman Kozierkiewicz, C.H. Beck - program zarządzający System TL+ 7.0Przykładowy zrzut ekranuZobacz wersję demonstracjną słownikaPobierz wersje demo (10,1 Mb)
Aby uruchomić wersję demonstracyjną słownika należy pobrać plik: 978-83-255-0903-3.zip, rozpakować go do dowolnego katalogu a następnie uruchomić program demo.exeWersja demonstracyjna
1. nie wymaga instalacji 2. zawiera pewne ograniczenia funkcjonalności programu 3. podaje wyłącznie znaczenia haseł rozpoczynających się na literę "a" Do pracy z programem potrzebne są:1. Komputer zgodny z PC 2. System operacyjny Windows® 7, Vista PL, XP PL, 2000 PL, 98 PL 3. Zalecane 40 MB wolnego miejsca na dysku twardym 4. Napęd CD-ROM
|
Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii
|
|