Kategorie więcej
Producenci
Cennik

HTML   CSV

Info

rankingSklepy internetowe - Ranking!


rankingNajlepsze produkty - Ranking!


cenyDołącz do nas i reklamuj produkty!


sklepNie masz sklepu, załóż go w 2 minuty i testuj za darmo!

Zobacz również

Nauka języków obcych

- Wybrany produkt w sklepach

Matchbox English. A consumer-product course of English for int



Następne zdjęcie
Znaleziono w 1 sklepie w cenie od 29.50zł do 29.50zł

O tym produkcie napisano 0 opinii

ŚREDNIA OCENA0 Napisz opinię
Jakość0
Cena0
Wygląd0
Kliknij, aby kupić ten produkt w najniższej oferowanej cenie


Sortuj produkty :
Widok listy :



Matchbox  English. A consumer-product course of English for  int

Matchbox English. A consumer-product course of English for int

Podręcznik do nauki języka angielskiego, mający wspomagać systematyczną naukę języka dla średnio i ...

Cena: 29.50zł

Przejdź do sklepu

Produkt dostępny

sklep

Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna

Ilość opinii: 0
Średnia ocena: 0

ceny ceny ceny ceny

ceny ceny ceny ceny

Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) Strona  1 

Opis: Matchbox English. A consumer-product course of English for int
Sklep: Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna

Podręcznik do nauki języka angielskiego, mający wspomagać systematyczną naukę języka dla średnio i wysoko zaawansowanych, pragnących nauczyć się języka służącego komunikacji producenta i sprzedawcy produktu czy usług z potencjalnym konsumentem. Czytelnik znajdzie w nim bogaty zasób słownictwa używanego w autentycznych tekstach na opakowaniach produktów rynkowych oraz ćwiczenia umiejętności tłumaczenia tych tekstów (ze wskazaniem typowych błędów). Materiał językowy osadzony jest w bogatym kontekście kulturowym, z typowymi dla poszczególnych sytuacji frazami, strukturami gramatycznymi i funkcjami językowymi.

Matchbox English. A consumer-product course of English for intermediate learners

This handbook is addressed to intermediate and advanced students of English. Its focus is on the language of producing, selling and buying goods and services. It is divided into 14 units which cover a variety of consumer products. Marked EASY, MEDIUM and HARD these sections provide a variety of authentic texts containing a rich vocabulary found on boxes and wrappers of commercial products and exercises for translation skills (typical errors that are usually made are pointed out). The language material is set in a rich cultural context, with phrases, grammatical structures and language functions, typical for particular situations. Students will find a key to exercises at the end of the book.

Dane techniczne

Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii