Kategorie więcej
Producenci
Cennik

HTML   CSV

Info

rankingSklepy internetowe - Ranking!


rankingNajlepsze produkty - Ranking!


cenyDołącz do nas i reklamuj produkty!


sklepNie masz sklepu, załóż go w 2 minuty i testuj za darmo!

Zobacz również

Nauka języków obcych

- Wybrany produkt w sklepach

Ile gramatyki? Wybieramy podręcznik do nauki języka niemieckiego



Następne zdjęcie
Znaleziono w 1 sklepie w cenie od 26.25zł do 26.25zł

O tym produkcie napisano 0 opinii

ŚREDNIA OCENA0 Napisz opinię
Jakość0
Cena0
Wygląd0
Kliknij, aby kupić ten produkt w najniższej oferowanej cenie


Sortuj produkty :
Widok listy :



Ile gramatyki? Wybieramy podręcznik do nauki języka niemieckiego

Ile gramatyki? Wybieramy podręcznik do nauki języka niemieckiego

Książka dotyczy miejsca i roli gramatyki w nauczaniu języków obcych ( tu: języka niemieckiego). Autorka ...

Cena: 26.25zł

Przejdź do sklepu

Produkt dostępny

sklep

Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna

Ilość opinii: 0
Średnia ocena: 0

ceny ceny ceny ceny

ceny ceny ceny ceny

Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) Strona  1 

Opis: Ile gramatyki? Wybieramy podręcznik do nauki języka niemieckiego
Sklep: Poltax D. Kowalski, A. Piontek Spółka cywilna

Książka dotyczy miejsca i roli gramatyki w nauczaniu języków obcych ( tu: języka niemieckiego). Autorka podejmuje w niej trudne zagadnienie, które dotyczy relacji występującej pomiędzy proponowanymi w procesie dydaktycznym materiałami glottodydaktycznych i rozwijaniem autonomizacji ucznia, przy czym punkt wyjścia dla tych rozważań stanowi pomiar progresji materiału gramatycznego. Przenalizowana tu została istotna rola nauczyciela oraz zakresy jego aktywności, które warunkują przygotowanie ucznia do samodzielnego uczenia się, co ma wpływ na relację pomiędzy nauczaniem gramatyki i rozwijaniem samodzielności uczenia się oraz związanej z tym samooceny ucznia. Porównano tu 3 podręczniki do nauki języka niemieckiego, dokonano analizy ćwiczeń w celu zbadania ich otwartości.

Celem pracy było również rozpoznanie stosowanych przez uczniów gimnazjum i liceum strategii uczenia się materiału gramatycznego i dokonywanych przez nich wyborów podręcznika, Autorka pisze o wykorzystaniu nowych technologii w aktywizowaniu ucznia, rozwijaniu jego samodzielności uczeniowej, co może być z powodzeniem wykorzystywane w opracowywaniu propozycji dydaktycznych dla praktyki kształcenia językowego.

Dane techniczne

Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii