Kategorie więcej
Producenci
Cennik

HTML   CSV

Info

rankingSklepy internetowe - Ranking!


rankingNajlepsze produkty - Ranking!


cenyDołącz do nas i reklamuj produkty!


sklepNie masz sklepu, załóż go w 2 minuty i testuj za darmo!

Zobacz również

Informatyka

- Wybrany produkt w sklepach

Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie III



Następne zdjęcie
Znaleziono w 1 sklepie w cenie od 41.50zł do 41.50zł

O tym produkcie napisano 0 opinii

ŚREDNIA OCENA0 Napisz opinię
Jakość0
Cena0
Wygląd0
Kliknij, aby kupić ten produkt w najniższej oferowanej cenie


Sortuj produkty :
Widok listy :



Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie III

Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie III

Tytuł oryginału: The Object-Oriented Thought Process (3rd Edition) Tłumaczenie: Łukasz Piwko Przestaw się na myślenie obiektowe ...

Cena: 41.50zł

Przejdź do sklepu

Produkt dostępny

sklep

Teksto.pl

Ilość opinii: 0
Średnia ocena: 0

ceny ceny ceny ceny

ceny ceny ceny ceny

Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) Strona  1 

Opis: Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie III
Sklep: Teksto.pl

Tytuł oryginału: The Object-Oriented Thought Process (3rd Edition)

Tłumaczenie: Łukasz Piwko
Przestaw się na myślenie obiektowe i twórz
oprogramowanie wysokiej jakości
Jak zaprojektować mechanizm obsługi błędów w klasie? Jak tworzyć obiekty, aby nadawały się do kooperacji? Jak wykorzystywać dziedziczenie i kompozycję? Obiekty to twory łączące w sobie zarówno dane (atrybuty), jak i procedury (czyli zachowania). Dzięki projektowaniu obiektowemu możesz w pełni wykorzystać funkcjonalność wszystkich obiektów, zamiast traktować dane i procedury jako odrębne jednostki, wymagające osobnej implementacji. Programowanie obiektowe ułatwia zatem wielokrotne wykorzystywanie kodu źródłowego, ale zrozumienie tych technik wymaga zmiany w sposobie myślenia -- na myślenie w kategoriach obiektowych. W książce "Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie III" pokazano, w jaki sposób można nauczyć się myśleć obiektowo, aby zyskać wprawę w takim programowaniu. Dzięki temu podręcznikowi zrozumiesz, jak wykorzystywać dziedziczenie i kompozycję, agregację i asocjację. Dowiesz się, na czym polega różnica między interfejsem a implementacją. W trzecim wydaniu szeroko opisano także współpracę różnych technologii (możliwą dzięki pomocy języka XML) oraz zamieszczono informacje dotyczące działania obiektów biznesowych w sieciach. Omówiono tu także architekturę klient-serwer oraz usługi sieciowe. Programowanie obiektowe a proceduralne Hermetyzacja i ukrywanie danych Implementacja Konstruktory i klasy Obsługa błędów Wielokrotne użycie kodu Serializacja i szeregowanie obiektów Projektowanie z wykorzystaniem obiektów Dziedziczenie i kompozycja Tworzenie modeli obiektów przy użyciu języka UML Obiekty i dane przenośne -- XML Wzorce projektowe
Myśl obiektowo, programuj profesjonalnie!

Dane techniczne

Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii